Klachtenprocedure
Bij HSP coach Maaike doen we ons best om je begeleiding zo zorgvuldig en waardevol mogelijk te maken. Toch kan het gebeuren dat je ergens ontevreden over bent. In dat geval vinden we het belangrijk dat je je klacht gemakkelijk kunt uiten én dat er zorgvuldig mee wordt omgegaan.
Daarom zijn we aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling voor de zorg, zoals wettelijk verplicht onder de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).
Hoe werkt het als je een klacht hebt?
Bespreek je klacht eerst met mij persoonlijk.
In veel gevallen komen we er samen goed uit. Je kunt mailen naar info [at] hspcoachmaaike.nl.Lukt dat niet of blijf je met je klacht zitten?
Dan kun je terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die helpt tot een oplossing te komen.
Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Ik maak gebruik van de klachtenregeling zorg van ZZP Nederland. Zij besteden de klachtenfunctionaris uit aan:
Quasir – een onafhankelijke organisatie voor klachtenbemiddeling in de zorg. Hier kun je terecht als wij er samen niet uitkomen.
- Op behandeling van klachten zijn de Algemene Voorwaarden Wkkgz Quasir en de Privacyverklaring Quasir van toepassing.
Privacyverklaring en gegevensbescherming
HSP coach Maaike gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Wanneer je contact opneemt via het contactformulier, per e-mail of op een andere manier, verwerken wij je gegevens volgens de richtlijnen van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
In de privacyverklaring lees je:
welke gegevens we verzamelen,
waarom we deze verwerken,
hoe lang we ze bewaren,
en welke rechten jij hebt als betrokkene.
Bekijk hier de privacyverklaring: https://hspcoachmaaike.nl/privacyverklaring